mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні319
mod_vvisit_counterВчора239
mod_vvisit_counterЗа тиждень1313
mod_vvisit_counterЗа місяць3107
mod_vvisit_counterВесь період496248

Сьогодні: Jan 16, 2025
Banner
Banner
Banner
Banner
Ukrainian (UA)Polish (Poland)Deutsch (DE-CH-AT)English (United Kingdom)

Долинські ОСББ обговорюють взаємовідносини після реорганізації системи обслуговування житлових будинків в місті

There are no translations available.

Голови правлінь Долинських ОСББ черговий раз зустрілися за круглим столом з представниками місцевої влади для врегулювання проблемних питань – повідомляє сайт міської ради. Круглий стіл під назвою «ОСББ: стратегія розвитку сьогодні» відбувся 29 березня 2013 року у приміщенні конференц-залу музею «Бойківщина». Захід організовувала громадська організація «Центр підтримки та розвитку реформ» спільно із комунальним підприємством «Управління комунального майна». У цьому заході взяли участь заступник міського голови із житлово-комунальних питань Любомир Волошанський, голови правлінь ОСББ та ЖБК, представники ініціативних груп із їх створення.

Головною темою обговорення на круглому столі була проблема взаємовідносин ОСББ та комунального підприємства «Управління комунального майна», яке утворилось внаслідок реформування системи обслуговування житлових будинків в м. Долина і на сьогодні, відповідно до законодавства, виконує функції балансоутримувача. Адже досі більшість будинків знаходяться на балансі КП «УКМ», а управляють цими будинками (за договором управління) Об’єднання співвласників. Тобто виходить ситуація, за якої ОСББ на власний розсуд розпоряджається майном (будинком), а відповідальність несе КП «УКМ». На практиці це виглядало так: при аварійному даху, мешканці будинку приймають рішення про ремонт підвалу або заміну вікон на сходових клітках. В такому випадку, коли дах рухне – відповідальність нестиме КП «УКМ» як балансоутримувач, а не ОСББ, що по своїй природній суті є неправильно. Тому основна мета круглого столу полягала в тому, щоб роз’яснити «хто є хто», визначити чітко обов’язки і повністю розставити крапки над «і».

«Наше підприємство сьогодні є балансоутримувачем всього житлового і нежитлового фонду у місті Долина і несе безпосередню відповідальність за організацію технічного обслуговування будівель. – зазначає директор КП «УКМ» Петро Корбут. – Тому наше завдання стежити за тим, як ОСББ чи інші організації, які обслуговують будинок, правильно виконують свої функції та доглядають за майном, яке знаходиться у нас на балансі. Звичайно, що ми активно будемо співпрацювати із Об’єднаннями та всіляко їм допомагати у веденні господарської діяльності, що стосуються технічної експлуатації будівель. Ми намагаємось шукати взаємопорозуміння і компроміс із ОСББ, а не обмежувати чи утискувати їхні права».

Також на заході обговорювались гострі питання, які вже тривалий час турбують ОСББ. Зокрема, голови правлінь ОСББ скаржилися на те, що з бюджету міста не відбувається фінансування перших капітальних ремонтів будинків, де створені об’єднання співвласників. Під час зустрічі було досягнуто згоди, що до клопотання перед муніципалітетом про розроблення спеціальннї програми (положення, порядоку) фінансування капітальних ремонтів шляхом дольової участі ОСББ в таких ремонтах.

За словами учасників круглого столу місцева влада припинила надавати фінансову і будь-яку іншу підтримку діяльності ОСББ і залишила жителів наодинці із своїми проблемами. А тому на заході було прийнято звернення представників ОСББ до місцевої влади із проханням знову надати допомогу у веденні бухгалтерського обліку і звітності, наданні юридичних консультацій, проведенні капітальних ремонтів та виготовленні проектно-кошторисної документації на будинки і передачі їх на баланс (в управління) об’єднанням співвласників.

«На мою думку такі зустрічі мають бути постійними: щонайменше квартально, щоб місцева влада чула проблеми організованих громад і шукала механізми допомоги. –зазначає виконавчий директор ГО «Центр підтримки та розвитку реформ» Сергій Гаргат. – Адже, слід віддати належне тим людям, які усвідомили проблему спільного утримання будинку, зуміли самоорганізуватись та здійснювати реальні кроки до покращення ситуації. І таким громадам треба допомагати. За ними майбутнє нашого міста і нашої країни…»